Tipuri de continut Social Media care iti vor aduce mai mult trafic

Atunci cand vine vorba despre strategiile pe care le aplici in retelele sociale, calitatea continutului este totul. De asemenea, exista cateva reguli de care trebuie sa tii cont pentru a-ti mentine urmaritorii interesati.

La final fiecarui an este important sa faci un audit al afacerii tale si al impactului pe care aceasta l-a avut pe piata din domeniul tau de activitate. Astfel, iti poti da seama ce a lipsit, ce a fost de bun augur si ce poti imbunatati.

In ceea ce priveste Social Media, mereu este loc de mai mult si de mai bine. De aceea, este recomandabil sa colaborezi cu specialisti care iti pot redirectiona afacerea.

Daca decizi sa actionezi pe cont propriu, atunci nu uita ca trebuie sa ai un plan editorial si o strategie de content marketing.

Noi am decis sa iti oferim cateva sfaturi pe care sa le aplici in 2016. Iata care sunt tipurile de continut care te vor ajuta sa cresti traficul website-ului tau:

  1. Infograficele – ideea conform careia o imagine este echivalentul a o mie de cuvinte, este inca valabila. Imaginile de calitate si modul in care poti sa informezi publicul tau tinta oferindu-i date-cheie in doar cateva secunde reprezinta atu-uri pe care poti sa incepi sa le ai chiar acum.

Mai mult decat atat, un infografic este mai atractiv si mult mai placut de distribuit.

  1. Continutul interactiv – continutul animat, video-urile, jocurile, concursurile, aplicatiile si chiar si prezentarile pe baza de text sunt mult mai placute pentru public decat simplele articole

Continutul static pierde mult teren in acest domeniu fata de cel dinamic. Daca vrei sa atragi un numar foarte mari de vizitatori, iar investitia ta in content marketing si SEO sa merite cu adevarat, trebuie sa te gandesti bine la acest aspect.

  1. Continut puternic din punct de vedere emotional – atunci cand creezi orice tip de continut, adauga-i putina emotie. Gandeste-te la nevoile publicului, la frustrarile lui, la motivele de bucurie si la emotiile pe care le traieste. Nu vei putea intra intotdeauna in mintea vizitatorului, dar merita sa incerci.

Continutul care exprima emotie va fi intotdeauna distribuit de foarte multe ori. Cu toate acestea, nu incerca sa creezi mereu un continut dramatic. Conform statisticilor, continutul „dragut” (cute) are cel mai mare impact in Social Media.

    4. Noutatile – continutul care aduce o veste, care actualizeaza informatii din trecut, care uimeste publicul cu ceva nou, indiferent daca vestea este pozitiva sau negativa, are un impact uimitor.

Publicul online este insetat de informatii noi. Nimic nu mai pare senzational. De aceea, este important sa nu te repeti si sa nu creezi continut plictisitor.

      5.Listele – dupa infografice, listele sunt cele mai populare atunci cand vine vorba despre continut. Aduna un numar de motive pentru care publicul tau are nevoie de serviciile tale si publica-le intr-un mod atractiv. Gandeste-te la un numar de lucruri care pot fi aplicate intr-o anumita perioada.